Αγορά προϊόντων

Για να διευκολύνουμε την αναζήτηση σας, έχουμε κατανείμει τα προϊόντα μας σε κεντρικές κατηγορίες. Όλες οι κατηγορίες αναπτύσσονται σε ένα δέντρο υποκατηγοριών. Στόχος μας είναι να φτάσετε στο τελικό προϊόν με τα λιγότερα δυνατά κλικ.

Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «Αναζήτηση ειδών», που θα σας οδηγήσει κατ' ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.

Η εταιρία μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εγγυηθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2831029156 ή μέσω e-mail: orders@agrokipos.gr

Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας μπορείτε να επισκέπτεσθε την ενότητα "Οι παραγγελίες μου" στην ιστοσελίδα μας ώστε να ενημερώνεστε για την πρόοδο της παραγγελίας σας. Τα στάδια προόδου παραγγελίας είναι τα ακόλουθα:

"Επεξεργασία σε εξέλιξη 1 στάδιο": Η παραγγελία σας έχει παραληφθεί στο διαδικτυακό μας ιστότοπο αλλά δεν έχει ελεγχθεί ακόμα από εμάς.

"Επεξεργασία σε εξέλιξη 2 στάδιο": Η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από συνεργάτη της εταιρίας μας ο οποίος την ελέγχει ως προς την ορθότητα της.

"Αποστάλθηκε": Τα προϊόντα της παραγγελίας συλλέχθηκαν και έχουν δρομολογηθεί για αποστολή στο χώρο σας.

"Ακυρώθηκε": Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί από την αποθήκη, συνήθως μετά από συνεννόηση μαζί σας.

"Επιστρέφεται": Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί από την αποθήκη και δηλώνεται ότι επιστρέφεται. 

Σε περίπτωση που στην παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα (π.χ ληγμένη κάρτα ή χωρίς υπόλοιπο ποσού) τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας σας στην ιστοσελίδα μας.

Σε περίπτωση που δεν λάβετε σχετικό e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας ή ειδοποίησή μας μέσω τηλεφώνου, αποτελεί υποχρέωσή σας να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση, καθώς πιθανόν υπάρχει πρόβλημα με τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε δηλώσει. Η εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που έχετε καταχωρήσει λανθασμένα τα στοιχεία επικοινωνίας σας με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η επικοινωνία μας μαζί σας.

Το προϊόν προστέθηκε στην αγαπημένη σας λίστα.
Το προϊόν προστέθηκε για σύγκριση

Χρησιμοποιούμε Cookies για την καλύτερη περιήγηση και εμπειρία σου και για τη βελτίωση των λειτουργιών του site. Πατώντας το κουμπί αποδέχεσαι τη χρήση όλων των cookies της ιστοσελίδας μας.